مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 15:452023-11-11ورزشي

حضور 15 تیم گیلانی در لیگ های بسکتبال کشور


رییس هیات بسکتبال گیلان از حضور 5 تیم آقایان در لیگ دسته اول ملی بسکتبال خبر داد و گفت: در سال جاری 15 تیم از گیلان در لیگ های بسکتبال کشور شرکت می کنند.

- ایسنا/گیلان رییس هیات بسکتبال گیلان از حضور 5 تیم آقایان در لیگ دسته اول ملی بسکتبال خبر داد و گفت: در سال جاری 15 تیم از گیلان در لیگ های بسکتبال کشور شرکت می کنند.

محمد رفیعی امروز، 20 آبان ماه از حضور تیم های گیلانی در لیگ های بسکتبال کشور خبر داد و اظهار کرد: 15 تیم از استان گیلان در رقابت های لیگ های سراسری بسکتبال کشور شرکت می کنند.

رییس هیات بسکتبال استان گیلان افزود: در سال جاری تیم های هیرکان رشت، درفک رشت، ملوان جوان رشت، مقاومت رشت، ملوان بندرانزلی در لیگ دسته یک ملی آقایان کشور و همین طور تیم های هیرکان و درفک رشت و ملوان بندرانزلی در لیگ برتر جوانان آقایان کشور به رقابت می پردازند.

وی گفت: در رده سنی نوجوانان نیز تیم های نوجوانان هیرکان و درفک رشت در لیگ برتر نوجوانان آقایان کشور آماده رقابت هستند.

رییس هیات بسکتبال استان گیلان در خصوص فعالیت بانوان بسکتبال گیلان گفت: تیم های آکادمی هایپر رشت و راست کردار انزلی در لیگ دسته یک بانوان کشور شرکت می کنند و در رده سنی جوانان بانوان نیز تیم جوانان هایپر رشت، سایه انزلی و بیستون رودسر در لیگ برتر جوانان بانوان کشور حاضر ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 15 تیم گیلانی در لیگ های بسکتبال کشور

حضور 15 تیم گیلانی در لیگ های بسکتبال کشور