مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 16:252023-11-03سياسي

لزوم بهره مندی حوزه های علمیه خراسان جنوبی از آموزش های نوین رسانه ای


حوزه های علمیه صاحب نیروی علمی و توانمند و دارای ظرفیت انقلابی هستند اما متاسفانه در حوزه ها به علم روز رسانه و ابراز آن کمتر مجهز شده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام علی رستیمان،  مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی امروز در جلسه هم افزایی دستگاه های فرهنگی استان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار خراسان جنوبی برگزار شد اظهار داشت: بنا به دستورات مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه کشور در دو شورای عالی تقسیم شد و سه حوزه استان های خراسان شمالی، جنوبی و رضوی به صورت مجزا اداره می شوند لذا در خصوص تفاهم نامه ها با وزارتخانه این موضوع باید در نظر گرفته شود.

  وی با بیان اینکه در این برهه از زمان که درگیر یک جنگ نرم بسیار پیچیده و ترکیبی هستیم، افزود: یکی از نقاطی که می تواند به عنوان سرباز خانه وارد جنگ شود، حوزه های علمیه هستند.

حجت الاسلام رستمیان افزود: حوزه های علمیه صاحب نیروی علمی و توانمند و دارای ظرفیت انقلابی هستند اما متاسفانه در حوزه ها به علم روز رسانه و ابراز آن کمتر مجهز شده ایم لذا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دستگاه متولی می تواند با آموزش های مسائل رسانه و تامین زیرساخت های سخت افزاری مورد نیاز در حوزه های علمیه کمک کننده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهره مندی حوزه های علمیه خراسان جنوبی از آموزش های نوین رسانه ای

لزوم بهره مندی حوزه های علمیه خراسان جنوبی از آموزش های نوین رسانه ای