مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 10:002023-11-05اقتصادي

مشکلات 12 واحد تولیدی استان سمنان بررسی شد


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: مشکلات زیربنایی، مالیاتی، گمرکی و بانکی 12 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی این استان بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، یادگار احمدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان صبح امروز در پنجاه و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان اظهار کرد: مصوبات جلسه کارگروه تسهیل حاصل تلاش های مدیران و نمایندگان دستگاه های عضو در جلسات کارشناسی این کارگروه است و برای این مصوبات جلسات کارشناسی متعددی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: دستورالعمل اجرایی تأمین مالی بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی سال 1402 از سوی وزارت صمت ابلاغ شده و رسماً فرآیند ثبت نام واحدهای متقاضی تسهیلات رونق تولید 1402 آغاز شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: تشکیل کارگروه رشد یکی از اقدامات خوب در این استان بود که در جهت حمایت و پشتیبانی از واحدهای تولیدی و رشد تولید در استان شکل گرفته که در قالب این کارگروه مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی بررسی شد و کارشناسی لازم صورت گرفته است.

احمدی بیان کرد: در این جلسه مشکلات زیربنایی، مالیاتی، گمرکی و بانکی 12 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان سمنان بررسی و در زمینه روند پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی و امهال تسهیلات به متقاضیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات 12 واحد تولیدی استان سمنان بررسی شد

مشکلات 12 واحد تولیدی استان سمنان بررسی شد