مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 19:402023-11-18اقتصادي

ورود 500 تن کنجاله سویا به گلستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: 500 تن کنجاله سویا وارد گلستان شده و طی دو روز آینده هزار و 500 تن دیگر هم وارد استان خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، محمد برزعلی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: امروز، 500 تن کنجاله سویا وارد استان گلستان شد و طی دو روز آینده هزار و 500 تن دیگر وارد استان خواهد شد و این روند همچنان ادامه دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: نیاز استان به کنجاله سویا در حدود 19 هزار و 500 تن در بخش طیور است و با پیگیری های مستمر در حال تامین این نهاده هستیم.

وی افزود: کنجاله سویا دارای 41 تا 48 درصد پروتیین و پنج تا هشت درصد چربی است و دو هزار و 240 کیلو کالری انرژی متابولیسمی دارد.

برزعلی با اشاره به اینکه استان گلستان از اولین استان هایی است که با مسئولان استانی و مدیر پشتیبانی امور دام کشور توانست کنجاله سویا را تامین کند، گفت: استان گلستان به عنوان استان معین تامین مرغ کلان شهر تهران به شمار می رود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان عنوان کرد: بر اساس گزارش مهرماه 1402 مرکز آمار ایران وابسته به سازمان برنامه و بودجه کشور مقدار تولید گوشت انواع طیور استان گلستان توانسته است با 10.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 500 تن کنجاله سویا به گلستان

ورود 500 تن کنجاله سویا به گلستان