مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-12سياسي

احراز صلاحیت 96 درصد کاندیداها در اردبیل/ 420 شعبه برای انتخابات دایر خواهد بود


فرماندار اردبیل از صلاحیت 96 درصدی ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان اردبیل خبرداد و گفت: 420 شعبه در شهرستان اردبیل برای انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در سطح شهرستان اردبیل دایر خواهد بود.

- ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل از صلاحیت 96 درصدی ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان اردبیل خبرداد و گفت: 420 شعبه در شهرستان اردبیل برای انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در سطح شهرستان اردبیل دایر خواهد بود.

سید محمد اعتماد اعجازی 21 آبان در جمع خبرنگاران با اعلام مطلب فوق افزود: از 435 نفر داوطلب 215 نفر شرایط اولیه کاندیداتوری را احراز کردند و از بین آنها نیز یک نفر انصراف، 3 نفر عدم احراز صلاحیت و 4 نفر رد صلاحیت شده اند.

وی ادامه داد: کاندیداهای معترض 15 روز مهلت برای ارائه اعتراض کتبی خود دارند و همچنین فرصت 50 روزه برای اعلام نظر از سوی شورای نگهبان در نظر گرفته شده است.

این مسئول شهرستان اردبیل بیان کرد: هیأت اجرای متشکل از اعضای حقیقی و حقوقی می باشد و بر اساس مفاد قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی صلاحیتها با توجه به نتایج مراجع پنج گانه توسط هیأت اجرایی بررسی خواهد شد.

فرماندار اردبیل از پاسخگویی استعلامات به صورت مکتوب، مستدل، پیوست اسناد و مدارک برای اعلام نظر قطعی صلاحیت کاندیداها توسط هیأت اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احراز صلاحیت 96 درصد کاندیداها در اردبیل/ 420 شعبه برای انتخابات دایر خواهد بود

احراز صلاحیت 96 درصد کاندیداها در اردبیل/ 420 شعبه برای انتخابات دایر خواهد بود