مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 09:552023-11-21حوادث

مسیر گنجنامه - تویسرکان شنبه هفته آینده مسدود می شود


مسیر گنجنامه از همدان به تویسرکان شنبه هفته آینده مسدود می شود.

- ارسلان سرمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به بارش باران در استان اظهار کرد: این بارش ها اواخر روز و شب گذشته به خصوص در گردنه اسدآباد و همه کسی، محور تویسرکان به همدان از تاریک دره به بالا تبدیل به برف شد.

وی بیان کرد: روز گذشته 15 فقره تصادف خسارتی داشتیم و اکثرا واژگونی خودروها به علت عدم رعایت سرعت مطمئنه در شرایط بارندگی بود.

جانشین پلیس راه استان همدان با بیان اینکه با تمهیدات اندیشیده شده و با هماهنگی صورت گرفته با اداره راهداری شب گذشته بلافاصله بعد از بارش برف، برف روبی و نمک پاشی را آغاز کردیم عنوان کرد: این امر باعث شد هیچ راهی به خصوص گردنه ها مسدود نباشد.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته یک مورد تصادف واژگونی تریلی را شاهد بودیم که در آزادراه باعث کندی مسیر شده بود افزود: بعد از ظهر این روز شاهد ترافیک و حرکت کند خودروها بودیم اما با تلاش های صورت گرفته توانستیم ابتدای شب مسیرها را باز کنیم.

سرمدی با بیان اینکه در حال حاضر تمام مسیرها و گردنه های استان باز است گفت: خوشبختانه تمام مسیرها باز بوده و تصادف منجر به فوت و مسدومیتی هم نداشتیم و تنها تصادفات خسارتی رخ داده که می طلبد بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر گنجنامه - تویسرکان شنبه هفته آینده مسدود می شود

مسیر گنجنامه - تویسرکان شنبه هفته آینده مسدود می شود