مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 19:152023-11-15سياسي

نبود پژوهش؛ خلا صنعت بیمه/ نظام بیمه ای و تعاونی برای حفظ کرامت انسان ها است


نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه یک ظلمی که در صعنت بیمه ای وجود دارد پژوهش هایی است که انجام نمی شود، گفت: اگر در صنعت بیمه پژوهشی باشد، - ایسنا/اصفهان نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه یک ظلمی که در صعنت بیمه ای وجود دارد پژوهش هایی است که انجام نمی شود، گفت: اگر در صنعت بیمه پژوهشی باشد، مشخص خواهد شد که نظام بیمه ای چقدر در جلوگیری از آسیب های اجتماعی تاثیرگذار است.

عبدالرضا مصری اظهار کرد: مدیران باید در محیط داخلی فعالیت خود و محیط های پیرامونی فعالیت داشته باشند و قطعا علت اینکه یک نماینده در بین 300 نماینده اول می شود، مدیریت چند بعدی آن است.

وی با تاکید بر اینکه اصل اول قانون اساسی، نظام جمهوری اسلامی ایران است، توضیح داد: اصل دوم قانون اساسی ارکان را نام می برد که این نظام بر اساس توحید و بر 5 رکن است، اما در اصل دوم به غیر از 5 رکن یک بند ششم وجود دارد و آن کرامت انسان ها است.

بنابراین چقدر این قانون ارزشمند است که اشاره دارد هرکسی برای کرامت انسان ها تلاش کند، ارزشمندترین کار را کرده است.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: نظام بیمه ای و تعاونی یکی از کارهای حفظ کرامت انسان ها است، هرشخصی ممکن است در یک شب هستی اش را از دست دهد، اما بیمه کرامت آن شخص را حفظ می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود پژوهش؛ خلا صنعت بیمه/ نظام بیمه ای و تعاونی برای حفظ کرامت انسان ها است

نبود پژوهش؛ خلا صنعت بیمه/ نظام بیمه ای و تعاونی برای حفظ کرامت انسان ها است