مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 09:302023-11-13پزشكي

نقشه رنگ بندی تغذیه کشور تدوین می شود


وزیر بهداشت بر لزوم تدوین نقشه تغذیه کشور تاکید کرد و گفت: لازم است در این نقشه، مناطق آبی، قرمز، نارنجی و زرد کشور از نظر وضعیت تغذیه مشخص باشد تا بتوان آمایش سرزمینی لازم در موضوع تغذیه را صورت داده و سیاستگذاری کرد.

- وزیر بهداشت بر لزوم تدوین نقشه تغذیه کشور تاکید کرد و گفت: لازم است در این نقشه، مناطق آبی، قرمز، نارنجی و زرد کشور از نظر وضعیت تغذیه مشخص باشد تا بتوان آمایش سرزمینی لازم در موضوع تغذیه را صورت داده و سیاستگذاری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین جلسه شورای عالی انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور پس از 20 سال روز گذشته‎ به ریاست دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در وزارت بهداشت برگزار شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این جلسه و در جمع اعضای شورای عالی انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی ضمن تأکید بر تدوین نقشه تغذیه کشور گفت: توجه ویژه به تغذیه در مناطق محروم از وظایف ماست و برای توجه به تغذیه مردم در مناطق محروم باید برنامه عملیاتی تدوین و اجرایی شود.

دکتر بهرام عین اللهی در بیستمین جلسه شورای عالی انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور گفت: لازم است در این نقشه، مناطق آبی، قرمز، نارنجی و زرد کشور از نظر وضعیت تغذیه مشخص باشد تا بتوان آمایش سرزمینی لازم در موضوع ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه رنگ بندی تغذیه کشور تدوین می شود

نقشه رنگ بندی تغذیه کشور تدوین می شود