مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 09:452023-10-29سياسي

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه شهید چمران اهواز و 5 دانشگاه عراقی


مدیر دفتر همکاری های بین الملل دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به ضرورت گسترش همکاری این دانشگاه با دیگر دانشگاه ها، از انعقاد تفاهم نامه با پنج دانشگاه عراقی خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیر دفتر همکاری های بین الملل دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به ضرورت گسترش همکاری این دانشگاه با دیگر دانشگاه ها، از انعقاد تفاهم نامه با پنج دانشگاه عراقی خبر داد.

  سیدرحیم موسوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به همکاری های بین المللی این دانشگاه، اظهار کرد: دانشگاه شهید چمران اهواز با هدف گسترش همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی، تفاهم نامه هایی با دانشگاه های منطقه تدوین کرده است.

وی ادامه داد: با پنج دانشگاه شامل دانشگاه بصره، دانشگاه نفت و گاز بصره، دانشگاه میسان، دانشگاه موصل و دانشگاه واسط تفاهم نامه هایی منعقد شده است که در حوزه های پژوهشی و آموزشی است.

مدیر دفتر همکاری های بین الملل دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: تفاهم نامه ای با دانشگاه بصره مطرح شده که البته به مرحله قرارداد نرسیده و به صورت یک یادداشت کلی است.

این یادداشت در حوزه آموزشی و پژوهشی است که در حوزه آموزشی شامل تبادل استاد و دانشجو با دانشگاه بصره و در حوزه پژوهشی نیز در خصوص پروژه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه شهید چمران اهواز و 5 دانشگاه عراقی

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه شهید چمران اهواز و 5 دانشگاه عراقی