مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 23:002023-11-10اجتماعي

بزرگترین مشکل ورزش تبریز


شهردار تبریز بزرگترین مشکل ورزش تبریز در را در بحث زیرساخت ها و نبود زمین برای احداث مجموعه های ورزشی دانست و گفت: هفت درصد از بودجه سال جاری شهرداری تبریز به بحث ورزش اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب هوشیار امروز در آیین افتتاحیه مجموعه ورزشی چند منظوره صائب تبریزی در کوی دادگستری، ایجاد زیرساخت های شهری را وظیفه شهرداری عنوان کرد و اظهار کرد: خداوند را شاکریم که امروز یک پروژه ورزشی و حوزه سلامت را تقدیم به شهروندان می کنیم.

وی با بیان اینکه شهرداری تبریز در دوره فعلی بصورت ویژه به حوزه سلامت و ورزش نگاه می کند، گفت: ما در بحث ورزش، از ورزش همگانی شروع می کنیم و در کنار آن به موضوع آموزش، استعدادیابی و شکل گیری تیم های حرفه ای هم توجه ویژه داریم چراکه این مقوله ها در کنار هم می تواند نمود واقعی در عرصه های اجتماعی داشته باشد.

هوشیار با تاکید بر ایجاد ساختار ورزش در شهر، همه رشته های ورزشی را مورد حمایت شهرداری اعلام کرد و یادآور شد: ما به دنبال این هستیم که رشته های مختلف را در تمامی رده های سنی تقویت کنیم و با توجه به حوزه زیرساختها، نگاه ویژه ای به ورزش بانوان داریم  چراکه پنجاه درصد ظرفیت اجتماعی ما را بانوان تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین مشکل ورزش تبریز

بزرگترین مشکل ورزش تبریز