مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 17:552023-11-16بين الملل

استعفای یکی دیگر از اعضای حزب کارگر انگلیس در حمایت از آتش بس در غزه


یکی دیگر از اعضای حزب کارگر انگلیس به دلیل مخالفت با مواضع رهبر این حزب درباره آتش بس در جنگ غزه، از عضویت خود در این حزب کناره گیری کرد.

- یکی دیگر از اعضای حزب کارگر انگلیس به دلیل مخالفت با مواضع رهبر این حزب درباره آتش بس در جنگ غزه، از عضویت خود در این حزب کناره گیری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جس فیلیپس یکی از چندین نماینده حزب کارگر انگلیس است که به دلیل موضع کر استارمر رهبر این حزب اپوزوسیون از آن استعفا داد.

روزنامه گاردین در این باره نوشت که فیلیپس در نامه استعفای خود دلیل پیوستن به 56 عضو دیگر این حزب را شرح داده است که در حمایت از لایحه پیشنهادی حزب ملی اسکاتلند برای آتش بس در غزه را داده بودند.

فیلیپس در این نامه به نگرانی ها و اندوه خود برای وضعیت موجود در اسراییل و غزه اشاره کرده و گفت: به هر جا که رو می کنم، چیزی نمی بینم جز این که اقدام نظامی فعلی فقط امید صلح و امنیت برای همه در خاورمیانه و حالا در جهان را به خطر می اندازد.

پیشتر، 11 عضو دیگر این حزب نیز استعفا داده بودند.

استارمر که از سوی حزب کارگر برای درخواست کاهش درگیری ها در جنگ غزه تحت فشار بوده است، به خبرنگاران گفته بود که تمرکز او روی متوقف کردند رنج و عذاب در غزه است نه روی مواضع فردی اعضای حزب.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای یکی دیگر از اعضای حزب کارگر انگلیس در حمایت از آتش بس در غزه

استعفای یکی دیگر از اعضای حزب کارگر انگلیس در حمایت از آتش بس در غزه