مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 10:402023-11-05بين الملل

اتریش و خوش خدمتی جدید به رژیم کودک کش صهیونیستی


زیاده روی اتریش در دفاع از صهیونیسم و نادیده گرفتن عامدانه حقوق مردم مظلوم فلسطین، علاوه بر آنکه نوعی دهن کجی علنی به حقوق بشر است، - یک کارشناس مسایل بین الملل گفت: زیاده روی اتریش در دفاع از صهیونیسم و نادیده گرفتن عامدانه حقوق مردم مظلوم فلسطین، علاوه بر آنکه نوعی دهن کجی علنی به حقوق بشر است، موجب بی اعتباری این کشور در سطح بین المللی و به ویژه جهان اسلام و جهان عرب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا احمدی نسب در یادداشتی با عنوان اتریش و خوش خدمتی جدید به رژیم کودک کش صهیونیستی نوشت: از آغاز جنگ غزه، اتریش حمایتی بی چون و چرا از رژیم جنایتکار صهیونیستی داشته است.

نقطه عطف این حمایت و البته رسواترینِ آن، رأی منفی این کشور به قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل متحد برای آتش بس بشردوستانه فوری، با دوام و پایدار به منظور توقف درگیری ها و جلوگیری از کشته شدن غیرنظامیان بخصوص کودکان و زنان بود.

هر چند این قطعنامه در پنجم آبان ماه به تصویب اکثریت قاطع کشورهای عضو سازمان ملل متحد (120 رأی موافق) رسید اما اتریش در شمار چند کشور اروپایی بود که به این قطعنامه رأی منفی داد و کارنامه خود در حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی را سیاه تر نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتریش و خوش خدمتی جدید به رژیم کودک کش صهیونیستی

اتریش و خوش خدمتی جدید به رژیم کودک کش صهیونیستی