مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 16:102023-11-21فرهنگي

فیلم محبوب ریچارد لینک لیتر در هزاره سوم کدام است؟


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از فارآوت، دهه 1990 دهه ای بود که سینمای مستقل رونق گرفت و کوئنتین تارانتینو با فیلم های انقلابی مانند «سگ های انباری» و «داستان عامه پسند» به میدان آمد.

- ریچارد لینک لیتر فیلم مورد علاقه خود در قرن بیست و یکم را معرفی کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از فارآوت، دهه 1990 دهه ای بود که سینمای مستقل رونق گرفت و کوئنتین تارانتینو با فیلم های انقلابی مانند سگ های انباری و داستان عامه پسند به میدان آمد.

در برابر او ریچارد لینک لیتر زیبایی شناسی سست تر دوران را با ساخت مجموعه ای از فیلم های مستقل نشان داد که می توانست از طریق آن ها با جوانان عمیق اندیشی که در جستجوی آینه ای برای زندگی پیچیده ترشان بودند، ارتباط برقرار کند.

لینک لیتر با ورود به صنعت سینما، در آغاز دهه، فیلم طفره رو را در سال 1990 اکران کرد، فیلمی که یک روز از زندگی در آستین، تگزاس را به عنوان بهشتی برای بودن به تصویر کشید و طردشدگان اجتماعی و شخصیت های عجیب و غریب را سوژه خود قرار داد.

او قدرت خود در سینما را با 2 فیلم کلاسیک درباره بلوغ یعنی مات و مبهوت و پیش از طلوع آفتاب که ماهیت زودگذر جوانی را به تصویر می کشیدند، به رخ کشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم محبوب ریچارد لینک لیتر در هزاره سوم کدام است؟

فیلم محبوب ریچارد لینک لیتر در هزاره سوم کدام است؟