مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-07پزشكي

افزایش 18 برابری سهم وزارت بهداشت از مالیات بر ارزش افزوده


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به قانون تخصیص یک درصد از منابع ناشی از مالیات بر ارزش افزوده گفت: این رقم در سال گذشته 3 هزار میلیارد تومان بود و امسال با همت و همکاری میان مجلس شورای اسلامی و وزارت بهداشت به 55 هزار میلیارد تومان رسید که باید .

- عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به قانون تخصیص یک درصد از منابع ناشی از مالیات بر ارزش افزوده گفت: این رقم در سال گذشته 3 هزار میلیارد تومان بود و امسال با همت و همکاری میان مجلس شورای اسلامی و وزارت بهداشت به 55 هزار میلیارد تومان رسید که باید مستقیم به حساب وزارت بهداشت ریخته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جلیل میرمحمدی در مراسم تقدیر از نخبگان و فرهیختگان علوم پایه پزشکی که امروز، سه شنبه 16 آبان در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، با اشاره به حملات اسراییل، اظهار کرد: کشته شدن 10 هزار نفر در جریان حمله اسراییل به غزه شباهت فراوانی به جنایات صدام در هشت سال جنگ تحمیلی دارد، اگر ظرف مدت 30 روز تعداد کشته شدگان غزه به 10 هزار نفر رسید، در جریان حملات شیمیایی عراق به ایران در کمتر از 5 دقیقه شاهد قتل و عام بیش از 5700 نفر در سردشت بودیم.

وی افزود: بمباران مدارس و بیمارستان ها در میانه بروجرد نیز بخشی دیگر از جنایات صدام بود، باید اذعان کرد این حجم از وحشیگری تفاوتی با اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 18 برابری سهم وزارت بهداشت از مالیات بر ارزش افزوده

افزایش 18 برابری سهم وزارت بهداشت از مالیات بر ارزش افزوده