مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 07:052023-11-06فرهنگي

اعلام آمادگی برای معرفی افتخارات و نمایش مقاومت مردم مازندران


معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: باید با تولیدات خوب هنری سینمایی و رسانه ای علاوه بر معرفی شخصیت هایی همچون امامزادگان و مقاومت مردم مازندران به نمایش گذاشته شود ما هم پای کار هستیم و آمادگی داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس مازندران، سیدمحمد هاشمی در مراسم روز ملی مازندران و سالروز تاسیس حکومت علویان طبرستان در روستای کجور، اظهار کرد: 14 آبان ماه یا 27 رمضان 250 هجری قمری افتخاری به نام اولین حکومت شیعی به نام مردم مازندران اینجا ثبت ماند و این نام نیک از مازندران به جا ماند.

وی با اشاره به افتخارات مردم مازندران، افزود: این سرزمین همیشه سرزمین علم، فقاهت و عرفان بوده است، رزم ماندگار در جنگ با تکفیری و کم رقیب بودن تعداد شهدا در مدافعان حرم و موارد دیگر افتخاری برای مازندران است.

هاشمی تصریح کرد: این رویداد ملی، دینی و علوی در امامزاده محمد بن ابراهیم (ع) با سابقه تاریخی، نشان از الفت، تواضع و پاکدامنی آن ها دارد که از افتخارات دیگر مردم مازندران است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: باید با تولیدات خوب هنری سینمایی و رسانه ای این شخصیت ها و مقاومت مردم مازندران به نمایش گذاشته شود ما هم پای کار هستیم و آمادگی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی برای معرفی افتخارات و نمایش مقاومت مردم مازندران

اعلام آمادگی برای معرفی افتخارات و نمایش مقاومت مردم مازندران