مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-07سياسي

ارائه 21 هزار لایه اطلاعاتی در پورتال ملی نقشه برداری کشور


رییس سازمان نقشه برداری کشور اعلام کرد: ژئوپورتال ملی کشور که توسط متخصصین سازمان نقشه برداری کشور طراحی و پیاده سازی شده، دارای 21 هزار لایه اطلاعات مکانی است که بیش از 300 دستگاه کشور به آن متصل شده اند و قابلیت های فراوانی را برای شهرهای پایدار فراهم کرده است.

- رییس سازمان نقشه برداری کشور اعلام کرد: ژئوپورتال ملی کشور که توسط متخصصین سازمان نقشه برداری کشور طراحی و پیاده سازی شده، دارای 21 هزار لایه اطلاعات مکانی است که بیش از 300 دستگاه کشور به آن متصل شده اند و قابلیت های فراوانی را برای شهرهای پایدار فراهم کرده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی جاویدانه در دوازدهمین نشست عمومی کمیته جهانی مدیریت اطلاعات مکانی سازمان ملل متحد در آسیا و اقیانوسیه UN-GGIM-AP در کشور اندونزی، به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران حضور یافت.

در روز اول این نشست بین المللی، جاویدانه، به عنوان یکی از سخنرانان اصلی این اجلاس با موضوع کاربرد اطلاعات مکانی و آماری برای شهر پایدار به ایراد سخنرانی پرداخت.

رییس سازمان نقشه برداری کشور در اولین سخنرانی خود با اشاره به نقش پررنگ اطلاعات مکانی و تلفیق آن با اطلاعات آماری در توسعه شهرهای پایدار گفت: سازمان نقشه برداری کشور با عضویت در سازمان همکاری اقتصادی (اکو) و همچنین مرکز توسعه مدیریت بلایا در آسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 21 هزار لایه اطلاعاتی در پورتال ملی نقشه برداری کشور

ارائه 21 هزار لایه اطلاعاتی در پورتال ملی نقشه برداری کشور