مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-20سياسي

جهاددانشگاهی وظیفه تولید دانش به عهده دارد


رییس جهاددانشگاهی فارس با اشاره به ظرفیت های این نهاد در ابعاد مختلف گفت: جهاددانشگاهی وظیفه تولید دانش را برعهده دارد.

- ایسنا/فارس رییس جهاددانشگاهی فارس با اشاره به ظرفیت های این نهاد در ابعاد مختلف گفت: جهاددانشگاهی وظیفه تولید دانش را برعهده دارد.

امیرحسین استقلال در دیدار با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با تأکید بر اینکه جهاددانشگاهی وظیفه تولید دانش را بر عهده دارد، به ارائه گزارشی از فعالیت های این مجموعه در حوزه های علمی، پژوهشی، فرهنگی و همچنین تجاری سازی ایده ها و فناوری ها و کارآفرینی پرداخت.

وی افزود: با توجه به مجوز و تجربه و دانش هایی که جهاد دانشگاهی استان فارس دارد، این آمادگی را داریم تا در موضوع افکارسنجی(داده های واقعی)، موضوع ارزیابی شایستگی کارکنان، موضوع آموزش های ویژه کارکنان دولت(کارگاه آموزشی، بازدید، دوره های عملی، دوره های بدو استخدام)، ارزیابی و رتبه بندی مشاوران و پیمانکاران و cdms کمک کنیم.

رییس جهاددانشگاهی فارس اظهار کرد: در حوزه های مختلف با استفاده از ایده های کشوری و هزینه های کمتر نیز می توانیم در موضوع اتاق فکر استان فارس نقش پررنگی را ایفا کنیم.

استقلال در ادامه از رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس خواست با توجه به مشکلاتی که در ساختمان های مختلف این مجموعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی وظیفه تولید دانش به عهده دارد

جهاددانشگاهی وظیفه تولید دانش به عهده دارد