مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 09:302023-10-23ورزشي

ورزشکاران کرمانشاهی 27 مدال در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کسب کردند


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: ورزشکاران استان در چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور 27 مدال رنگارنگ کسب کردند.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: ورزشکاران استان در چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور 27 مدال رنگارنگ کسب کردند.

منوچهر حاتمی با اشاره به ارتقای 10 پله ای رتبه استان کرمانشاه در پایان چهارمین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور نسبت به دور سوم این المپیاد در سال گذشته گفت: ورزشکاران استان کرمانشاه در دو بخش بانوان و آقایان این دوره از المپیاد موفق به کسب شش مدال طلا، 10 مدال نقره و 11 مدال برنز شدند.

وی سهم ورزشکاران پسر از این تعداد مدال را کسب 23 مدال و سهم دختران را چهار مدال عنوان کرد و گفت: انتظار داریم با تحلیل نتایج این المپیاد، اقدامات و برنامه های لازم در جهت جبران این نتیجه نسبتا ضعیف تیم های اعزامی در بخش دختران صورت گیرد.

حاتمی همچنین با انتقاد از برخی هیات ها بدلیل عدم کسب نتایج لازم و همچنین عدم اعزام تیم های خود به این دوره از المپیاد، گفت: تحلیل آماری و عملکردی این المپیاد در حال انجام است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: استعدادهای برتر شرکت کننده در این المپیاد برای تداوم موفقیت در ورزش قهرمانی و حرفه ای زیر نظر هیات ها و حوزه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران کرمانشاهی 27 مدال در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کسب کردند

ورزشکاران کرمانشاهی 27 مدال در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کسب کردند