مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 05:202023-11-20حوادث

حکایت کودک قمی که در هشت سالگی نویسنده و تصویرگر شد +عکس و فیلم


کوچک ترین نویسنده و تصویرگر قمی کتاب خواندن را بیشتر از بازی کردنِ با موبایل و تماشایِ تلویزیون دوست دارد، او که قبل از تکلم کارش بازی با کتاب بوده است، - عرض سلام خدمت شما.

من محمّد مومنی هستم، پزشک عمومی که در سال 1388 با همسرم ازدواج کردم و ثمره این پیوند، دو فرزند به نام های روشا و رهام شد.

به نظر من با هدف رشد و پرورش بچه ها، موضوعاتی چون: هم دلی، هم فکری و حمایت هایِ مختلفِ پدر و مادر، خیلی می تواند به فضای آرامِ خانواده کمک کند تا فرزند به واسطه آن آرامشِ روحی - روانی، بتواند از این فرصت و فضای مناسب، نهایت استفاده را بِبَرد و زمینه ای برای شکوفایی و پرورش استعدادهایش شود.

اساسا اگر والدین در اقدامی هماهنگ و در راستای تربیت فرزندانشان، هم دل و هم فکر باشند و از واگذار کردن کارِ تربیت فرزندشان به دوش یکدیگر، شانه خالی نکنند، شاهد تربیت صحیح اسلامی در محیط خانه و خانواده خواهند بود؛ کاری که ما سعی کردیم در خانواده ی خودمان، تا حدّ ممکن، بدان پایبند باشیم و این فضای همدلی را داشته باشیم.

* به نظر شما که بحمدالله هم خودتان پزشک هستید و هم همسرتان، آیا مادّیات به تنهایی می تواند استعداد های کودکان را به سمت شکوفایی سوق دهد؟ سؤال خوبی پرسیدید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایت کودک قمی که در هشت سالگی نویسنده و تصویرگر شد +عکس و فیلم

حکایت کودک قمی که در هشت سالگی نویسنده و تصویرگر شد +عکس و فیلم