مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 16:452023-11-19بين الملل

پُست هایی قوی تر از بمب های اسراییل


در حالی که بیش از یک ماه از نبرد حماس با نیروهای رژیم صهیونیستی و حملات وحشیانه اسراییل علیه زنان و کودکان در غزه می گذرد، این جنگ بازتاب های گسترده ای در کشورهای مختلف از سراسر دنیا و به ویژه در شبکه های اجتماعی داشته است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایرنا نوشت: درگیری حماس با نیروهای رژیم اشغالگر قدس در حالی به اواسط ماه دوم خود نزدیک می شود که با وجود تلاش های بسیار رژیم صهیونیستی در تروریست نشان دادن حماس و مظلوم نمایی در رسانه ها، همچنان ملت فلسطین قهرمان این نبرد نابرابر هستند.

درگیری ها میان فلسطینیان و رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه در برهه های مختلف زمانی جریان داشته است اما این بار و در عملیاتی با عنوان طوفان الاقصی نیروهای حماس حملات جدی و سنگینی را علیه رژیم صهیونیستی آغاز کردند.

در روزهای آغاز جنگ و بعد از تلفات سنگین اسراییل در این جنگ، این رژیم تلاش کرد در رسانه ها تصویری مظلومانه از شهرک نشینان صهیونیست در رسانه های دنیا به نمایش بگذارد اما با گذشت زمان و آغاز حملات این رژیم به ساکنان غزه و بمباران بیمارستان ها، شهرک ها، مدارس و.

و کشته شدن بسیاری از مردم بی دفاع غزه به ویژه تعداد قابل توجهی از زنان و کودکان فلسطینی، این تصویر در اذهان مردم دنیا مخدوش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پُست هایی قوی تر از بمب های اسراییل

پُست هایی قوی تر از بمب های اسراییل