مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 17:002023-10-31بين الملل

دیدار امیرعبداللهیان با اسماعیل هنیه در دوحه


حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در رأس هیأتی سیاسی و به منظور دیدار و گفت وگو با مقامات قطری امروز (سه شنبه) نهم آبان ماه وارد دوحه شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بعدازظهر امروز در دوحه با اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس دیدار و درباره اوضاع غزه به گفت وگو پرداخت.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در رأس هیأتی سیاسی و به منظور دیدار و گفت وگو با مقامات قطری امروز (سه شنبه) نهم آبان ماه وارد دوحه شد، پس از دیدار و گفت وگو با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر و شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه این کشور با اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) دیدار و گفت وگو کرد.

این دومین ملاقات امیرعبداللهیان با هنیه در ظرف دو هفته اخیر است.

رییس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران 22 مهر ماه نیز در سفر به چهار کشور منطقه و در چهارمین مقصد این سفر در دوحه با اسماعیل هنیه دیدار و گفت وگو کرده بود.

رییس دفتر سیاسی حماس در آن دیدار که دو ساعت به طول انجامید، ضمن قدردانی از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از فلسطین، برگزاری نشست مقامات عالی سازمان همکاری اسلامی را بسیار مهم خواند و گفت: انتظار داریم که شاهد حمایت قوی جهان اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار امیرعبداللهیان با اسماعیل هنیه در دوحه

دیدار امیرعبداللهیان با اسماعیل هنیه در دوحه