مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 11:452023-10-29اجتماعي

ضرورت ورود موضوع «تعاون» به کتب درسی


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار امیدواری کرد که موضوع «تعاون» در کتب درسی پیش بینی و اینگونه فرهنگ تعاون در حوزه نظری و عملی آموزش داده شود.

- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار امیدواری کرد که موضوع تعاون در کتب درسی پیش بینی و اینگونه فرهنگ تعاون در حوزه نظری و عملی آموزش داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور وزیران، شورای معاونان و مدیران کل 2 وزارتخانه در راستای پیشبرد سند توسعه تعاون و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و همچنین همکاری های دولتی، برگزار شد.

سیدصولت مرتضوی در این مراسم اظهار کرد: امروز به دو جهت توفیق پیدا کردیم تا در محضر وزیر آموزش و پرورش و همکاران شان در این وزارتخانه باشیم؛ اول تکریم مقام تعلیم و تربیت است که اساس و بنیان هر کشور به تعلیم و تربیت و فرهنگ آن کشور وابسته است و بنا بر تعیبر حضرت امام(ره) همانند مقام نبوت است.

وی ادامه داد: موضوع بعدی تشکر از تلاش های بی بدیل فرهنگیان است که رسالت الهی خود را انجام می دهند و امسال نیز با وجود تمامی مشکلات، مهر را با مهربانی آغاز کردند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: نکته دوم موضوع تفاهم نامه است؛ به استناد اصل 44 قانون اساسی اقتصاد کشور مبتنی بر سه اصل خصوصی، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ورود موضوع «تعاون» به کتب درسی

ضرورت ورود موضوع «تعاون» به کتب درسی