مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 15:002023-10-29ورزشي

عنوان آسیایی، مطالبه اصلی هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان با بیان اینکه تیم شهرداری با ترکیبی از ملی پوشان، خارجی ها و بازیکنان مجرب به مصاف حریفان می رود، - ایسنا/گلستان رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان با بیان اینکه تیم شهرداری با ترکیبی از ملی پوشان، خارجی ها و بازیکنان مجرب به مصاف حریفان می رود، افزود: همه تلاش های کادر فنی برای کسب عنوان در بسکتبال آسیاست.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان ظهر یکشنبه 7 آبان ماه 1402 در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: هفته دوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، امروز با انجام دیدارهای مختلف پیگیری و دو تیم سرشناس و مدعی قهرمانی شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان به مصاف هم می روند.

کریم علمی با بیان اینکه این دیدار از ساعت 16 عصر امروز در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار می شود، ادامه داد: قطع به یقین میزبانی از تیم ذوب آهن با حضور پرشور هواداران پایتخت بسکتبال ایران، گرگان خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه تیم بسکتبال شهرداری گرگان مدافع سه دوره قهرمانی در سوپر لیگ بسکتبال باشگاه های کشور و نماینده کشور در رقابت های آسیایی است، خاطرنشان کرد: آنطوری که پیش بینی می شود، امروز شاهد بازی خوب و حرفه ای از سوی شاگردان مصطفی هاشمی در مقابل تیم می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عنوان آسیایی، مطالبه اصلی هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان

عنوان آسیایی، مطالبه اصلی هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان