مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-16اقتصادي

دومین جشنواره بینوکاپ در دانشگاه نوشیروانی بابل برگزاری می شود


مدیرمرکز رشد دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اظهار کرد: دومین جشنواره بین المللی نوآوری و کسب و کار (بینوکاپ 1402) توسط دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار می شود.

- ایسنا/مازندران مدیرمرکز رشد دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اظهار کرد: دومین جشنواره بین المللی نوآوری و کسب و کار (بینوکاپ 1402) توسط دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار می شود.

حمید مشرقی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه این جشنواره ایده های مختلف و طرح های کسب و کار صنعت را به سرمایه گذاران و شرکت های صنعتی متصل می کند، افزود: این جشنواره سال گذشته توسط دانشگاه نوشیروانی برگزار و دبیرخانه دائمی آن نیز در مرکز رشد این دانشگاه مستقر است.

دبیر دومین جشنواره بینوکاپ با اشاره به اینکه این جشنواره 28 تا 30 آبان ماه در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار می شود، تصریح کرد: مجری اصلی این جشنواره دانشگاه صنعتی و حامیان مالی آن پارک علم و فنآوری مازندران، استانداری مازندران، شرکت های دانش بنیان وغیره هستند.

مشرقی از ورود 130 ایده و طرح کسب و کار در دو محور ایده نوآورانه و طرح های کسب و کارشرکتی به دبیرخانه خبر داد و یادآور شد: از 130 طرح 25 طرح انتخاب شد که از بین این 25 طرح منتخب سه تیم اول در هر گروه جایزه دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جشنواره بینوکاپ در دانشگاه نوشیروانی بابل برگزاری می شود

دومین جشنواره بینوکاپ در دانشگاه نوشیروانی بابل برگزاری می شود