مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-19اقتصادي

امضای بزرگترین تفاهم نامه همکاری شبکه بانکی بین شرکت مس و بانک ملت


شرکت ملی صنایع مس ایران و بانک ملت با هدف افزایش تعاملات مالی و اقتصادی، بزرگترین تفاهم نامه همکاری شبکه بانکی را امضاء کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمس پرس، دکتر امیر خرمی شاد مدیرعامل شرکت مس در مراسم امضای این تفاهم نامه که با حضور دکتر رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک ملت، دکتر مجید هاتف وحید معاون مالی و اقتصادی شرکت مس و اعضای هیئت مدیره و معاونان بانک ملت برگزار شد، امضای این تفاهم نامه را فصل جدیدی در روابط این دو نهاد دانست و ابراز امیدواری کرد، همکاری های فی مابین ارتقا یافته و خیر و برکت را برای کشور و طرفین به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه این تفاهم نامه حوزه های مختلفی را در برمی گیرد، خدمات اعتباری، خدمات ارزی، تأمین سرمایه، لیزینگ، کارگزاری و بیمه را از جمله مفاد این تفاهم نامه عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت مس، اظهار داشت: در پی امضای این تفاهم نامه، در زمینه خدمات اعتباری، برای یک دوره چهارساله تا سقف 60 هزار میلیارد تومان اعطای تسهیلات به شرکت ملی صنایع مس ایران در نظر گرفته شده است.

دکتر خرمی شاد با بیان این که شرکت مس بالغ بر 230 پیمانکار دارد که در حوزه های مختلف همکاری دارند، گفت: بر اساس توافقات صورت گرفته، اعطای تسهیلات به شرکت های پیمانکار که از طرف شرکت مس به بانک ملت معرفی می شوند تا سقف 100 هزار میلیارد ریال خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای بزرگترین تفاهم نامه همکاری شبکه بانکی بین شرکت مس و بانک ملت

امضای بزرگترین تفاهم نامه همکاری شبکه بانکی بین شرکت مس و بانک ملت