مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 21:252023-11-12ورزشي

واکنش تند طالقانی به اظهارات آشتیانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، عبدالکاظم طالقانی، درمورد انتقادات اخیر امیر رضا واعظ آشتیانی از فدراسیون فوتبال و مهدی تاج، اظهار داشت: - عضو مجمع فدراسیون فوتبال گفت: از مدیرعامل استقلال که فقط یک سال در فوتبال حضور داشته می خواهم سینما، تئاتر، بیمه و شورای شهر را جای فوتبال کارشناسی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، عبدالکاظم طالقانی، درمورد انتقادات اخیر امیر رضا واعظ آشتیانی از فدراسیون فوتبال و مهدی تاج، اظهار داشت: متاسفانه در سال های اخیر با پدیده عجیبی روبرو هستیم که برخی به صرف یک سال حضور در فوتبال خودشان را تئوریسین و نظریه پرداز می دانند.

این فرد که دوران حضورش در فوتبال با انواع و اقسام اتفاقات تلخ مدیریتی از جمله اخراج سرمربی تیم قهرمان روبرو بود، در همه این سال ها گفته هرگز علاقه ندارد به فوتبال بازگردد! اما به ناگاه نامزد ریاست فدراسیون می شود، در حالیکه حتی 5 فرم و امضای مجمع را هم ندارد.

وی افزود: آقای واعظ آشتیانی، شان حضور شما در فوتبال چیست؟ خواهش می کنم دیگر درمورد فوتبال حرف نزنید و در عوض درباره سینما، تئاتر، بیمه و شورای شهر صحبت و کارشناسی کن! رییس هیات فوتبال خوزستان خاطرنشان کرد: از واعظ آشتیانی می خواهم نبش قبر نکند، زیرا خودش دچار مشکل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تند طالقانی به اظهارات آشتیانی

واکنش تند طالقانی به اظهارات آشتیانی