مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 12:472023-11-11اقتصادي

جریمه میلیاردی قاچاقچیان موتورسیکلت های خارجی در قزوین


مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین از جریمه شش میلیارد و 720 میلیون ریالی متخلفان برای فروش سه دستگاه موتورسیکلت غیرمجاز خارجی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا حسن پور اظهار کرد: در راستای اجرای اقدامات نظارتی و برخورد با پدیده قاچاق به پرونده دو متهم برای فروش سه دستگاه موتورسیکلت سنگین غیر مجاز در شعبه تعزیرات حکومتی قزوین رسیدگی شد.

وی ارزش کالاهای مکشوفه را شش میلیارد 700 میلیون ریال برشمرد و افزود: با بررسی های انجام شده و تشریفات قانونی، اتهام وارده محرز گردید که علاوه بر ضبط کالای مکشوفه، متخلفان به پرداخت شش میلیارد و 720 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین قاچاق را آفت زیانبار بر چرخه اقتصاد کشور، تولید ملی و اشتغال جوانان دانست و گفت: در سال مهار تورم و رشد تولید، تعزیرات حکومتی برای حفظ امنیت بازار و صیانت از حقوق تولید کنندگان با هرگونه خرید، فروش، حمل و نگهداری کالاهای خارجی غیر مجاز به شدت برخورد می کند و شهروندان می توانند در صورت مشاهده  تخلف موارد را به صورت حضوری یا مراجعه به سامانه 135 تعزیرات حکومتی، جهت رسیدگی فوری به این مرجع گزارش کنند.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه میلیاردی قاچاقچیان موتورسیکلت های خارجی در قزوین

جریمه میلیاردی قاچاقچیان موتورسیکلت های خارجی در قزوین