مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 13:052023-11-11اجتماعي

طرح صدور آسان گواهینامه موتورسیکلت در اصفهان اجرا می شود


رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه 60 تا 65 درصد از موتورسواران فاقد گواهینامه هستند از اجرای طرح صدور آسان گواهینامه موتورسیکلت در آینده ای نزدیک خبر داد.

-  اصغر زارع، رییس پلیس راهور استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در کل استان حدود یک میلیون و 600 هزار دستگاه موتورسیکلت دارای پلاک تردد می کنند که برآوردها حاکی از این است که 60 تا 65 درصد افرادی که به سن قانونی 18 سال رسیده و واجد شرایط دریافت گواهینامه هستند و در حال حاضر هم سوار بر موتورسیکلت هستند گواهینامه موتورسیکلت ندارند.

وی افزود: بیشتر این افراد تصور می کنند که رانندگی با موتورسیکلت نیاز به گواهینامه ندارد در حالی که برابر قانون هر فردی که قصد استفاده از هر نوع وسیله نقلیه موتوری داشته باشد باید گواهینامه متناسب با آن که توسط پلیس راهور فراجا صادر می شود را اخذ کند و در غیر این صورت به مجازات های تعیین شده در قانون محکوم خواهد شد.

زارع ادامه داد: فردی که فاقد گواهینامه موتورسیکلت باشد در صورت تصادف و مقصر بودن علاوه بر اینکه باید تمام هزینه خسارت وارده را پرداخت کند به دادگاه معرفی شده و به مجازات های تعیین شده در قانون محکوم خواهد شد، همچنین موتورسیکلت وی توقیف و تا زمانی که قاضی مربوطه دستور ترخیص آن را صاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح صدور آسان گواهینامه موتورسیکلت در اصفهان اجرا می شود

طرح صدور آسان گواهینامه موتورسیکلت در اصفهان اجرا می شود