مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 12:562023-10-25اقتصادي

اجرای 15 پروژه در خوزستان برای عبور از پیک مصرف تابستان آینده


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: برای عبور از پیک مصرف تابستان 1403 از سوی وزیر نیرو 9 اقدام که شامل اجرا و تکمیل 15 پروژه می شود به این شرکت محول شده است.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: برای عبور از پیک مصرف تابستان 1403 از سوی وزیر نیرو 9 اقدام که شامل اجرا و تکمیل 15 پروژه می شود به این شرکت محول شده است.

محمود دشت بزرگ در کمیته اجرایی پروژه های این شرکت که با حضور معاونان، مدیران و مجریان اجرای پروژه ها برگزار شد، با اشاره به عبور موفق از پیک مصرف 1402، اظهار کرد: وزیر نیرو برای آماده سازی شبکه جهت عبور از پیک مصرف تابستان پیش رو 180 اقدام در خصوص پروژه های حیاتی گذر از پیک به شرکت های تابعه وزارت نیرو ابلاغ کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از برق منطقه ای خوزستان، وی افزود: از این 180 اقدام مهم و ضروری 9 اقدام که شامل آغاز عملیات اجرایی و تکمیل 15 پروژه می شود مربوط به شرکت برق منطقه ای خوزستان است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان بیان کرد: توسعه پست های 132 کیلوولت کارون و خزامی در اهواز، احداث پست 400 کیلوولت ایثار و خطوط ارتباطی آن در امیدیه، پست 132 کیلوولت شاهد و خطوط ارتباطی آن در بهبهان، پست 132 کیلوولت میان آب و خط ورودی در شوشتر، پست موبیل سبحان و خط ورودی در دشت آزادگان، اجرای طرح دائم پست 230 کیلوولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 15 پروژه در خوزستان برای عبور از پیک مصرف تابستان آینده

اجرای 15 پروژه در خوزستان برای عبور از پیک مصرف تابستان آینده