مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 11:252023-11-05سياسي

آگاه سازی جوانان،اهرم قوی در کاهش آسیب های اجتماعی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمود حسین آبادی ظهر امروز در نشست کمیته فرهنگی و پیشگیری از مواد مخدر استان مرکزی اظهار کرد: یکی از مهم ترین دغدغه های رهبر معظم انقلاب در بحث آسیب های اجتماعی مسأله اعتیاد است که نتیجه این موضوع حکایت از این دارد که خطر واقعا جدی است.

وی با اشاره به شعار پیشگیری مقدم بر درمان است ابراز داشت: برای کسب موفقیت و دستیابی به اهداف پیش بینی شده و برای تحقق این شعار به عمل و عرصه اجرا باید بیش از پیش تلاش کرد که این امر باعث برداشت گام های موثر و کاهش هزینه های درمان و آسیب های اجتماعی خواهد شد.

 مدیرکل بهزیستی استان مرکزی شناخت الگوهای خطرپذیری را در پیشگیری موثر دانست و افزود: آگاه سازی و ایجاد زمینه استقلال پایدار جامعه هدف دو اهرم قوی در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی هستند.

حسین آبادی بر لزوم همکاری بین بخشی و مشارکت در اجرای برنامه های فرهنگی پیشگیری و اقدامات فرهنگی در خانواده ها، مدارس و دانشگاه ها تاکید و اظهار کرد: یکی از شیوه های مقابله با معضلات اجتماعی آگاه سازی نوجوانان و جوانان از طریق برنامه های فرهنگی است باید در راستای کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از تبعات و سوء مصرف مواد مخدر اقدامات شایسته و اثر بخشی صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگاه سازی جوانان،اهرم قوی در کاهش آسیب های اجتماعی است

آگاه سازی جوانان،اهرم قوی در کاهش آسیب های اجتماعی است