مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:102023-11-04سياسي

موضع گیری نهادهای حقوق بشری متناسب با حجم وحشی گری و ویرانی در غزه نیست


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از بی تفاوتی سازمان های بین المللی و نهادهای مدعی حقوق بشر گفت: موضع گیری سازمان های بین المللی و نهادهای حقوق بشری متناسب با حجم ویرانی های ناشی وحشی گری صهیونیست ها در غزه نیست.

- ایسنا/سمنان نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از بی تفاوتی سازمان های بین المللی و نهادهای مدعی حقوق بشر گفت: موضع گیری سازمان های بین المللی و نهادهای حقوق بشری متناسب با حجم ویرانی های ناشی وحشی گری صهیونیست ها در غزه نیست.

عباس مقتدایی 13 آبان ماه در جمع راهپیمایان سمنانی اظهار کرد: صهیونیست های غاصب در حملات اخیر به غزه، تمامی موازین و ﻗﻮاﻋﺪ ﺣﻘﻮق ﺑﺸﺮدوﺳﺘﺎﻧه بین المللی، قراردادهای چهارگانه و پروتکل های الحاقی کنوانسیون ژنو و.

را نادیده گرفته و متاسفانه نهادهای بین المللی نیز واکنش جدی از خود نشان نمی دهند.

وی با مخاطب قرار دادن سازمان ملل، شورای امنیت و بهداشت جهانی تصریح کرد: این سازمان ها که ادعای حقوق بشری آنها گوش فلک را کر کرده، در این شرایط که صهیونیست ها زنان و کودکان و مردم غیرنظامی و بی دفاع و بیماران بستری در بیمارستان را به شهادت می رسانند کجا هستند؟ وی ادامه داد: صهیونیست ها در پیش چشم مردم دنیا و سران کشورهای مدعی حقوق بشر، مردم غیرنظامی غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع گیری نهادهای حقوق بشری متناسب با حجم وحشی گری و ویرانی در غزه نیست

موضع گیری نهادهای حقوق بشری متناسب با حجم وحشی گری و ویرانی در غزه نیست