مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 10:502023-10-28سياسي

گام بزرگ ایران در راستای دیپلماسی محیط زیست


معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماینده کشورهای آسیایی و اقیانوسیه به مدت 2 سال به عضویت کمیته اجرایی تعهدات پروتکل مونترال درآمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، سی و پنجمین نشست اعضا پروتکل مونترال با حضور 197 کشور عضو، در مقر آفریقایی سازمان ملل متحد در شهر نایروبی کشور کنیا از تاریخ 23 الی 27 اکتبر در حال برگزاری است.

در این نشست به نمایندگی از کشور ما، ایرج حشمتی، معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست و ابراهیم حاجی زاده، مدیر طرح بین المللی حفاظت از لایه اوزن ایران حضور دارند.

در این رابطه، ایرج حشمتی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماینده کشورهای آسیایی و اقیانوسیه به مدت دو سال به عضویت کمیته اجرایی تعهدات پروتکل مونترال درآمد.

وی بیان کرد: پروتکل مونترال و کنوانسیون وین در سازمان ملل متحد با عضویت 197 کشور یکی از موفق ترین کنوانسیون ها و پروتکل های بین المللی جهت جلوگیری از آلاینده های مخرب لایه اوزن توسط بشر است که یکی از اهداف اصلی آن جلوگیری از تخریب سپر حفاظتی اوزن و بهبود و ترمیم تدریجی این لایه حیاتی است.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: جمهوری اسلامی ایران در زمینه حفاظت از ازن یکی از پیشروترین کشورهای عضواست که در مقط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام بزرگ ایران در راستای دیپلماسی محیط زیست

گام بزرگ ایران در راستای دیپلماسی محیط زیست