مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-07سياسي

نامه دفتر تحکیم وحدت به محسنی اژه ای درباره اظهارات پدر شهید عجمیان


دفتر تحکیم وحدت در نامه ای به رییس قوه قضاییه خواستار رسیدگی به اظهارات اخیر پدر یکی از مدافعان امنیت و روشن شدن مساله شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، متن نامه این تشکل دانشجویی به این شرح است: ریاست محترم قوه قضاییه؛ حجت الاسلام و المسلمین اژه ای سلام علیکم نظر به اینکه اخیرا پدر محترمِ بسیجی شهید، روح الله عجمیان در برنامه زنده تلویزیونی حاضر شدند و اذعان کردند که افرادی در پرونده قاتلین شهید، اعمال نفوذ کردند و مانع از اجرای عدالت درباره عاملین قتل شدند، از دستگاه عادلانه ی قضا خواستاریم تا پرونده ی این موضوع را روشن کند.

بلاشک آنچه امروز شاهد هستیم، در حیطه امنیت روانی افراد جامعه هم می گنجد.

دستگاه قضا نه تنها باید به اجرای عدالت و تعیین حقوق و جزای افراد بپردازد، که باید در امور رسانه ای از حقوق بدیهی مردم دفاع کند، البته که این دفاع منجر به اقدامات عملی و روشنگری رسانه ای هم بعضا باید بشود.

این ماجرا هم مصداقی است که لازم است قوه قضاییه ورود پیدا کند.

اولا نسبت به مسائلی که پدر شهید مطرح کردند، حقیقت را روشن سازد و ثانیا در برخورد با کسانیکه وحشیانه پسر جوانی را عریان می کنند و به قتل می رسانند، ذره ای مماشات به خرج ندهد! قطعا عدم برخورد درخور قوه قضاییه نتیجه ای جز جری کردن افرادی که در میان مردم هستند و مردم نیستند نخواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه دفتر تحکیم وحدت به محسنی اژه ای درباره اظهارات پدر شهید عجمیان

نامه دفتر تحکیم وحدت به محسنی اژه ای درباره اظهارات پدر شهید عجمیان