مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 13:302023-11-16ورزشي

بیانیه کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی در حمایت از مردم مظلوم غزه


کارگروه ورزش حزب موتلفه بیانیه ای را در حمایت از مردم مظلوم غزه صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی در حمایت از مردم مظلوم غزه بیانیه ای را صادر کرد که به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم جاء الحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِل، إنَّ الباطِلَ کانَ زَهوقاً به راستی که حق پیروز خواهد شد و باطل هرچقدر هم قوی و قدرتمند باشد، در برابر قدرت پروردگار دوام نخواهد آورد.

جنایت هولناک صهیونیست های کودک کش در بمباران بیمارستان المعمدانی که منجر به خاک و خون کشیده شدن هزاران انسان بی گناه خصوصا کودکان و زنان بی پناه شد ، سرشت بد و کثیف صهیونیست خونخوار را به جهانیان نمایان کرد.

اکنون وظیفه انسانی جوامع بشری است که همچون ملت فلسطین با شجاعت و غیرت تمام، در مقابل وحشی گری های صهیونیست ها ایستادگی کنند.

بی شک جامعه بزرگ ورزش ایران همراه با  قهرمانان و مدال آوران ملی و بین المللی وظیفه خود می دانند به عنوان جامعه مرجع به کمک مردم مظلوم فلسطین بشتابند.

کار گروه ورزش حزب موتلفه اسلامی متشکل از پیشکسوتان و مدیران اجرایی و رسانه ای ورزش کشور ضمن محکوم کردن این حرکت دد منشانه به عنوان بخشی از جامعه متدین و انقلابی ورزش پشتیبانی خود را از برادران و خواهران دینی فلسطین و غزه اعلام نموده و تا پیروزی نهایی کنار مردم فل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی در حمایت از مردم مظلوم غزه

بیانیه کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی در حمایت از مردم مظلوم غزه