مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 13:002023-11-01اقتصادي

بیش از یک سوم شیرخشک مورد نیاز کشور در استان قزوین تولید می شود


برای تامین شیر خشک از آنجایی که استان قزوین بیش از یک سوم شیرخشک کشور را تامین می کند ادارات صنعت، علوم پزشکی و استاندارد باید برای کاهش مشکلات تولید کننده همت ویژه ای داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمدمهدی اعلایی در جلسه کارگروه تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین مه پیش از ظهر امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: واردات گوشت گرم از بیرون استان باید تداوم پیدا کند و برای سرمایه در گردش تهیه آن می توان از بانک ها و یا پیگیری های استانداری استفاده کرد.

وی افزود: برای تامین شیر خشک از آنجایی که استان قزوین بیش از یک سوم شیرخشک کشور را تامین می کند ادارات صنعت، علوم پزشکی و استاندارد باید برای کاهش مشکلات تولید کننده همت ویژه ای داشته باشند.

استاندار قزوین گفت: در چند روز آینده هم بازدیدی را از شرکت تولید کننده شیرخشک استان خواهیم داشت و این شرکت باید مورد حمایت قرار بگیرد.

این مسوول اضافه کرد:  موضوع کیفیت آرد در روزهای گذشته نگرانی هایی را به وجود آورده است که در این زمینه اداره غله باید ورود جدی تری داشته باشد.

اعلایی در پایان عنوان کرد: قیمت اجاره مسکن نباید بیشتر از 20 درصد افزایش پیدا کند و در این زمینه نظارت های دقیق و جدی باید در سطح استان شکل بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از یک سوم شیرخشک مورد نیاز کشور در استان قزوین تولید می شود

بیش از یک سوم شیرخشک مورد نیاز کشور در استان قزوین تولید می شود