مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 08:552023-10-26سياسي

برگزاری آیین خطبه خوانی خادمان حضرت معصومه (س) در آمل


همزمان با شب وفات حضرت فاطمه معصومه (س) برای نخستین بار در مازندران آیین خطبه خوانی خادمان اعزامی کریمه اهل بیت (ع) در مسجد حضرت علی ابن ابیطالب و ابوالفضلی بی بی خدیجه شهید محله آمل برگزار شد.

- ایسنا/مازندران همزمان با شب وفات حضرت فاطمه معصومه (س) برای نخستین بار در مازندران آیین خطبه خوانی خادمان اعزامی کریمه اهل بیت (ع) در مسجد حضرت علی ابن ابیطالب و ابوالفضلی بی بی خدیجه شهید محله آمل برگزار شد.

این مراسم چهارشنبه شب 3 آبان ماه با حضور فرماندار ویژه شهرستان آمل، استقبال شهروندان آملی و ارادتمندان خاندان اهل بیت (ع) برگزار و در سوگ وفات خواهر امام رضا (ع) اشک ماتم ریختند.

اصغر رنجبر مسئول خادمان کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) در مازندران در گفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت: همه ساله در آستانه سالروز وفات حضرت معصومه (س) به طور معمول مراسم خطبه خوانی حضرت فاطمه معصومه برگزار می شد، که درخواست های مطرح شده با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) مراسم خاص خطبه خوانی وفات حضرت معصومه (س) که تاکنون در مازندران سابقه نداشته درآمل برگزار شد.

وی، هدف از این اقدام را طنین اندازشدن رایحه خوش نام حضرت فاطمه معصومه(س) و ترویج معارف مربوط به آن حضرت در کل کشور بیان کرد و افزود: مازندران از جمله استان هایی در کشور است که در راستای نامگذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین خطبه خوانی خادمان حضرت معصومه (س) در آمل

برگزاری آیین خطبه خوانی خادمان حضرت معصومه (س) در آمل