مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 19:052023-11-06سياسي

هیچ نظارتی بر فعالیت های هسته ای رژیم صهیونیستی نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر حوزه، سیدپژمان شیرمردی در جلسه درس اخلاق عمومی طلاب جامعهالزهرا علیها السّلام که با موضوع آخرین دستاوردهای علمی کشور در تالار بیداری اسلامی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای انرژی هسته ای و شهدای غزه، عنوان کرد: امروز مردم مظلوم غزه با کشتار وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در یک فضای بسته و محاصره شده در حال ارائه خون خود برای پایداری اسلام و مقاومت هستند.

معاون سازمان انرژی اتمی با اشاره به فناوری هسته ای و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی چند سال گذشته، اظهار کرد: طی بیست سال گذشته موضوع هسته ای ایران به عنوان یکی از مهم ترین جبهه های مهم حق علیه باطل و یکی از جبهه های مقاومت در مقابل زورگویی مستکبران و نظام سلطه است.

وی اضافه کرد: پرونده هسته ای ایران که از سال 83 به آژانس بین المللی انرژی اتمی منتقل شد، کشورهای غربی در پی محدود کردن فعالیت های انرژی هسته ای ایران برآمدند و از آن زمان، فعالیت های هسته ای ایران به عنوان یکی از مسائل مهم سیاست خارجی ایران مطرح شد.

*فناوری هسته ای موضوع علمی و فنی ست، نه سیاسی شیرمردی تصریح کرد: اشتباه راهبردی کشورهای غربی این بود که تصور می کردند با متوقف کردن مسئله هسته ای ایران مانع پیشرفت سخت افزاری ایران در حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ نظارتی بر فعالیت های هسته ای رژیم صهیونیستی نیست

هیچ نظارتی بر فعالیت های هسته ای رژیم صهیونیستی نیست