مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 16:452023-11-18اقتصادي

تصمیم های پیمان سپاری ارزی فرش دست بافت بر رونق صادرات اثرات مثبت دارد


رییس کمیسیون فرش، صنایع دستی اتاق بازرگانی فارس با اشاره به معاف شدن صادرات فرش از تعهد ارزی گفت: بر اساس سیاست گذاری ها، 10 درصد مواد اولیه فرش دست بافت از تعهد برگشت ارز حاصل از صادرات معاف شده است که اثرات مثبت تصمیم های پیمان سپاری ارزی بر رونق صادرات این محصول تاثیر دارد.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون فرش، صنایع دستی اتاق بازرگانی فارس با اشاره به معاف شدن صادرات فرش از تعهد ارزی گفت: بر اساس سیاست گذاری ها، 10 درصد مواد اولیه فرش دست بافت از تعهد برگشت ارز حاصل از صادرات معاف شده است که اثرات مثبت تصمیم های پیمان سپاری ارزی بر رونق صادرات این محصول تاثیر دارد.

حمیدرضا ذوالانواری امروز، 27 آبان در جلسه کمیسیون فرش و صنایع دستی اتاق بازرگانی فارس بیان کرد: موضوع تعهد ارزی صادرات فرش را با مشکل مواجه کرده بود که پس از پیگیری های انجام شده این موضوع با سیاست گذاری های جدید حل و فصل شد.

وی از جمله مشکلات صادرات فرش را رشد رقبا و از دست دادن بازارهای صادراتی فرش ایرانی عنوان کرد و افزود: در بحث رفع تعهد ارزی، کالای فرش بر اساس مواد اولیه در نظر گرفته شده است و برگشت ارز حاصل از صادرات به کل فرش تعلق نمی گیرد بلکه تنها 10 درصد مواد اولیه را شامل می شود و مابقی معافیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم های پیمان سپاری ارزی فرش دست بافت بر رونق صادرات اثرات مثبت دارد

تصمیم های پیمان سپاری ارزی فرش دست بافت بر رونق صادرات اثرات مثبت دارد