مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 08:152023-10-25فناوري

چرا اینترنت هدیه برخی خبرنگاران هنوز فعال نشده است؟


با وجود اینکه وزارت ارتباطات وعده داده بود تا هفته اول مهر ماه اینترنت هدیه خبرنگاری خبرنگاران جامانده فعال شود، اما تا امروز خبری از این بسته ها نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار علم و پیشرفت خبرگزاری فارس- حمیده آقاجانی، امسال هم مانند سنوات گذشته وزارت ارتباطات به مناسبت روز خبرنگار، اعلام کرد 200 گیگ هدیه اینترنت برای آن ها فعال شده است، اما این پیامک برای همه خبرنگاران ارسال نشده و به همین خاطر این سوال مطرح شد که جاماندگان اینترنت هدیه خبرنگاری را چگونه می توانند دریافت کنند.

ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی 29 شهریور ماه درخصوص خبرنگاران جامانده، به خبرنگار فارس گفته بود: برای تخصیص اینترنت هدیه وزارت ارتباطات به خبرنگاران لیست ابتدایی را 16 مردادماه و لیست جاماندگان را هم در تاریخ 5 شهریورماه به این وزارتخانه اعلام کردیم و خبرنگاران هم مطابق با اعلام قبلی تا 17 شهریورماه فرصت داشتند تا در دولت من ثبت نام کنند.

محمداحسان خرامید، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات نیز در همان تاریخ اعلام کرده بود: به دلیل اینکه برخی از خبرنگارها با تاخیر نامشان را در لیست ثبت کردند، فرصت دادیم تا کسی از فهرست نهایی اینترنت خبرنگاری جا نمانده و این هدیه به همه برسد؛ ما هم تا آخر هفته فرصت دادیم تا خبرنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا اینترنت هدیه برخی خبرنگاران هنوز فعال نشده است؟

چرا اینترنت هدیه برخی خبرنگاران هنوز فعال نشده است؟