مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-16دانش

اولین رویداد سراسری کرسی های آزاداندیشی در استان سمنان برگزار می شود


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان از برنامه ریزی برای برگزاری کرسی های آزاد اندیشی استان سمنان خبر داد و گفت: مشارکت حداکثری دانشجویان در این رویداد سراسری و رقابت تیم های دانشجویی در کرسی های آزاداندیشی با استفاده از ظرفیت استادان .

- ایسنا/سمنان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان از برنامه ریزی برای برگزاری کرسی های آزاد اندیشی استان سمنان خبر داد و گفت: مشارکت حداکثری دانشجویان در این رویداد سراسری و رقابت تیم های دانشجویی در کرسی های آزاداندیشی با استفاده از ظرفیت استادان گروه های مختلف آموزشی مورد تأکید قرار گرفته است.

مهدی سلطانی فر، 25 آبان در جلسه هماهنگی این رویداد که در واحد سمنان برگزار شد، اظهار کرد: مسئولیت رسانه ای این رویداد در استان به جهاد دانشگاهی استان سمنان محول شده و مشارکت حداکثری دانشجویان در رویداد با استفاده از ظرفیت استادان گروه مختلف آموزشی، استادان همیار فرهنگی و اقطاب تأثیرگذار دانشگاه مورد تأکید قرار گرفته است.

رییس دبیرخانه اولین رویداد سراسری رقابت تیم های دانشجویی کرسی های آزاد اندیشی استان سمنان افزود: اهداف مختلفی برای این رویداد در نظر گرفته شده که می توان به تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اقدام عملی در راه اندازی کرسی های آزاداندیشی و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین رویداد سراسری کرسی های آزاداندیشی در استان سمنان برگزار می شود

اولین رویداد سراسری کرسی های آزاداندیشی در استان سمنان برگزار می شود