مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 15:402023-11-03سياسي

صبر استراتژیکی جبهه مقاومت برای اتمام حجت است


با اشاره به اینکه راهپیمایی 13 آبان سیلی محکمی بر دهان آمریکا و یاوه گویان خواهد بود، گفت: ان شاالله جبهه مقاومت نیز ساکت نخواهد نشست و این صبر استراتژیکی که جبهه مقاومت دارد قطعاً و یقیناً برای اتمام حجت است تا کاملاً دنیا بفهمد که جنایت را چه کسی انجام می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام سعید مرادپور ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه ابهر به سفر آیت الله رییسی، رییس جمهور کشورمان به کردستان اشاره کرد و اظهار داشت: رییس جمهور کشورمان در این استان که برخی ها فکر می کنند، امنیتی است پیاده شده و در امنیت کامل با مردم دست دادند.

امام جمعه ابهر با اشاره به استقبال پرشور مردم کردستان از رییس جمهور متذکر شد: این استقبال نشان می دهد که توده مردم با انقلاب و اسلام بوده و همراه نظام هستند که این موضوع واقعیت کشور ما است.

وی با تاکید بر اینکه به رخ کشیدن امنیت، وحدت طوایف، قبایل و مذاهب مختلف در این سفر خود یک جنگ رسانه ای بود که ما از شجاعت رییس جمهور، مردم داری و انقلابی کشورمان تشکر می کنیم، گفت: بسیاری حتی توان انجام همین کار را نیز نداشتند.

مرادپور با بیان اینکه مردم از برخی از مشکلات گله دارند توضیح داد: این قبیل موضوعات مانند مشکلات خانوادگی است، همانطور که ممکن است انسان در خانواده با اعضای آن دچار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبر استراتژیکی جبهه مقاومت برای اتمام حجت است

صبر استراتژیکی جبهه مقاومت برای اتمام حجت است