مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-15سياسي

آغاز ثبت نام در «دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان» در استان اصفهان


علاقمندان برای شرکت در «دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران» استان اصفهان می توانند تا 10 آذر ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

- آغاز ثبت نام در دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در استان اصفهان ایسنا/اصفهان علاقمندان برای شرکت در دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران استان اصفهان می توانند تا 10 آذر ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

دانشجویان علاقه مند به نقد و مناظره برای شرکت در دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان استان اصفهان برای ثبت نام می توانند به نشانی jzip.

ir/12m مراجعه کنند.

پس از آن، با تکمیل ثبت نام، فرایند آماده سازی گروه های شرکت کننده که شامل کارگاه های توجیهی مسابقات مناظره و کارگاه های آموزشی است، آغاز می شود.

پس از آشنایی با روند مسابقات، گروه ها بانک گزاره های پیشنهادی را برای اعلام موضع دریافت می کنند، که پس از تکمیل آن، جدول رقابت ها آماده و در اختیار گروه ها قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، گروه های برگزیده در مرحله استانی/ دانشگاهی مسابقات مناظره که در پاییز و زمستان 1402 برگزار می شود، علاوه بر دریافت جایزه، سهمیه حضور در مرحله کشوری را دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام در «دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان» در استان اصفهان

آغاز ثبت نام در «دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان» در استان اصفهان