مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-06اقتصادي

استفاده از اراضی دارای سند تگ برگی خدابنده در اجرای طرح نهضت ملی مسکن


رییس اداره راه وشهرستان شهرستان خدابنده گفت: دریافت سند تک برگی در شهرستان خدابنده تداوم دارد و این اراضی جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و سایر طرح های حمایتی مسکن مورد استفاده قرار می گیرد.

- ایسنا/زنجان رییس اداره راه وشهرستان شهرستان خدابنده گفت: دریافت سند تک برگی در شهرستان خدابنده تداوم دارد و این اراضی جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و سایر طرح های حمایتی مسکن مورد استفاده قرار می گیرد.

جمال خلجی در گفت وگو با ایسنا به اسناد تک برگی اخذ شده طی چهار سال اخیر در شهرستان خدابنده اشاره کرد و یادآور شد: طی این بازه زمانی برای 18 قطعه در شهر سجاس، سه پلاک در شهر قیدار، سه پلاک در شهر سهرورد و یک پلاک در شهر گرماب سند تک برگی مالکیت صادر شده است.

وی با توضیح اینکه در شهر زرین رود نیز برای دو پلاک سند تک برگی صادر شده است، تصریح کرد: برای سه پلاک دیگر نیز این موضوع در دست اقدام است.

رییس اداره راه وشهرستان شهرستان خدابنده، با بیان اینکه صدور سند تک برگی مشکلات خاص خود را دارد، گفت: به علت وجود تعدادی سند معارض و مغایرت حدود اسناد دفترچه ای داخل پلاک های زرین رود، تا به حال این اسناد اخذ نشده و در دست اقدام است.

خلجی با بیان اینکه دریافت سند تک برگی در شهرستان خدابنده تداوم دارد، گفت: این اراضی جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و سایر طرح های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از اراضی دارای سند تگ برگی خدابنده در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

استفاده از اراضی دارای سند تگ برگی خدابنده در اجرای طرح نهضت ملی مسکن