مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 17:302023-11-21سياسي

طرح مسأله در انقلاب اسلامی با عقلانیت برآمده از اصول و ارزش های انقلابی است


گردهمایی اعضای دفتر تحکیم وحدت در دانشگاه ها با موضوع «گفت وگوی دانشجویی، ضرورت و تجارب» در محل خانه اندیشه ورزان برگزار شد.

- گردهمایی اعضای دفتر تحکیم وحدت در دانشگاه ها با موضوع گفت وگوی دانشجویی، ضرورت و تجارب در محل خانه اندیشه ورزان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی عباسی مهر، در گردهمایی اعضای دفتر تحکیم وحدت در دانشگاه ها با موضوع گفتگوی دانشجویی، ضرورت و تجارب ، در محل خانه اندیشه ورزان، با اعتقاد به این که تردید سبب می شود فرد در انفعال قرار گیرد، اظهار کرد: گفت وگو و سخن گفتن نخستین قدم برای رشد و تعالی است.

وی، علت پیروزی انقلاب اسلامی را منطق موجود در گفتار دانست و عنوان کرد: همین منطق سبب پیوند جامعه با ما شد این گفتمان منطق را می توان در همه فضاها دانشگاه ها، مساجد، تکایا، هیئت، شبکه های اجتماعی داشت تا ایده و نظرات مطرح شود.

مدیرکل سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، با بیان این که چنانچه از بچه مسلمان این ابزار گرفته شود دیگر یارای مقابله با ماشین قدرتمند ظلم را ندارد، در ادامه خاطرنشان کرد: من معتقدم به دانشجوی متدین مسلمان فعالی که آزاداندیش نیست نمی توان لقب انقلابی داد.

عباسی مهر، بابیان این که اگر انقلاب توانست در عرصه هایی جامعه را با خود همراه کند تنها به علت مؤلفه آزاداندیشی و انقلابی نیست در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مسأله در انقلاب اسلامی با عقلانیت برآمده از اصول و ارزش های انقلابی است

طرح مسأله در انقلاب اسلامی با عقلانیت برآمده از اصول و ارزش های انقلابی است