مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 20:502023-10-23سياسي

سند راهبردی قرآنی تدوین شده همدان به 31 استان ابلاغ شد


قائم مقام دبیرخانه شورای قرآن استان همدان گفت: با توجه به استقبال استان های مختلف، سند راهبردی قرآنی تدوین شده استان همدان را به شورای انقلاب فرهنگی کشور ارائه دادیم و این سند پنج ساله 58 صفحه ای تدوین شده قرآنی به 31 استان سطح کشور ابلاغ شده است.

- ایسنا/همدان قائم مقام دبیرخانه شورای قرآن استان همدان گفت: با توجه به استقبال استان های مختلف، سند راهبردی قرآنی تدوین شده استان همدان را به شورای انقلاب فرهنگی کشور ارائه دادیم و این سند پنج ساله 58 صفحه ای تدوین شده قرآنی به 31 استان سطح کشور ابلاغ شده است.

جواد سعیدی عصر دوشنبه، یکم آبان در شورای قرآنی شهرستان رزن، اظهار کرد: در استان همدان نیز سند راهبردی فعالیت های قرآنی تدوین شده به دستگاه های مختلف ابلاغ و وظایف هر یک از دستگاه ها به تفکیک مشخص شده و ذیل شورای فرهنگی لازم الاجراست.

وی با بیان اینکه این سند شامل سه محور آموزش های عمومی، تبلیغ و ترویج، پژوهش و آموزش عالی است که بر اساس آن قرار است آموزش قرآن به همه قشرهای جامعه در دستور کار قرار گیرد، تصریح کرد: در حال حاضر پیگیر هستیم که آیا این سند به تمامی دستگاه ها ابلاغ شده یا خیر؟ ضمن اینکه برای اجرای این سند نیاز به اعتبار بوده که در این رابطه تنها به ادارات اکتفا نکرده ایم و پیگیریم برای تأمین بخشی از اعتبار با جلسات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند راهبردی قرآنی تدوین شده همدان به 31 استان ابلاغ شد

سند راهبردی قرآنی تدوین شده همدان به 31 استان ابلاغ شد