مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-10سياسي

دورهمی هنرمندان برای طراحی پوستر شهدای بوشهری+عکس


پس از گذشت 12 سال از برگزاری آخرین یادواره شهدای شهرستان بوشهر، شروع این یادواره با برگزاری کارگاه طراحی پوستر یادواره شهدای این شهرستان شروع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، 12 سال از برگزاری آخرین یادواره شهدای شهرستان بوشهر می گذرد و حالا پس از 12 سال بار دیگر قرار است یادواره شهدای این شهرستان برگزار شود.

در همین راستا به منظور بزرگداشت مقام شهدای شهرستان بوشهر قرار است یادواره ای در بوشهر برگزار شود و به همین مناسبت هنرمندان استان بوشهر در کارگاهی 2 روزه گرد هم آمدند تا برای این یادواره پوستر طراحی کنند.

شروع رقابت هنرمندان در کارگاه دو روزه پوستر کارگاه دو روزه طراحی پوستر صبح پنج شنبه در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد که در ابتدا طراحان حاضر در این رویداد یک جلسه آموزشی را گذراندند و قالب ها و سبک های مختلف برای طراحی پوستر را واکاوی کردند.

پس از برگزاری جلسه آموزشی هر کدام از طراحان به سمت میزی که برای آن ها تدارک دیده شده بود رفتند و شروع به ایده پردازی کردند.

با اتمام ایده پردازی ، طراحان ایده های خود را به دبیر جشنواره ارائه کردند و در این مقطع پروسه طراحی پوستر آغاز شد و با چکش کاری ایده ها، طراحان به سمت طراحی رفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورهمی هنرمندان برای طراحی پوستر شهدای بوشهری+عکس

دورهمی هنرمندان برای طراحی پوستر شهدای بوشهری+عکس