مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 16:552023-11-16سياسي

اجرای 1300 برنامه به مناسبت هفته بسیج در کازرون


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون خبر داد: اجرای 1300برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان کازرون - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ پاسدار حسین حیاتی امروز در نشست خبری گرامیداشت چهل  چهارمین سالگرد هفته بسیج، اظهار داشت:  1300 برنامه توسط حوزه ها، پایگاهها مقاومت و اقشار19گانه بسیج در سطح شهرستان کازرون برگزار می شود.

وی ادامه داد: امروز در چهل و چهارمین سالگرد تشکیل بسیج اعلام می داریم که فرهنگ انتقال بسیج به خوبی به سایر ملت ها و مردم آزادی خواه جهان صادر شده و بسیج در تمامی صحنه های به حمایت از مردم میدان دار بوده است.

حیاتی تاکید کرد: بسیج میدان دار است و در این وظیفه به نحو احسن عهده دار و انجام وظیفه کرده و در دهه های گذشته و امروز که در دهه پنجم انقلاب هستیم در فراز و نشیب ها سرفراز بیرون آمده و در این ایستادگی جانبازان و شهدایی نیز تقدیم نموده و خواهد نمود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون یادآور شد: بسیج بدون مزد و منت و بی ادعا در خدمت به خلق حاضر می باشد و این حضور بسیج در صحنه ها است که در راستای فرمایشات و تدابیر مقام معظم رهبری نقشه های شوم دشمنان را برملا و خنثی می نماید.

 حیاتی  از برنامه های هفته بسیج در شهرستان گفت و افزود: در چهل و سومین سالگرد تشکیل بسیج، شهرستان کازرون با اجرای 1300 خط برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 1300 برنامه به مناسبت هفته بسیج در کازرون

اجرای 1300 برنامه به مناسبت هفته بسیج در کازرون