مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 14:002023-11-17سياسي

تعداد پرستاران زن چقدر از مردان بیشتر است؟


رییس اداره پرستاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه 73 درصد پرستاران خانم و 27 درصد آقا هستند، گفت: بیش از 11 هزار پرستار آذربایجان شرقی در 43 بیمارستان و 7 هزار تخت در حال فعالیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یوسف اشرفی، رییس اداره پرستاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز عبادی و سیاسی تبریز اظهار کرد: ما افتخار می کنیم که روزمان به نام بانوی صبر و استقامت نامگذاری شده است.

  وی با بیان اینکه خانواده زینب کبری(س) تماما الگو برای زندگی هستند،گفت: این بانو اوج کارش را در واقعه عظیم عاشورا نشان داد؛ آن زمانی که دشمن خبیث از همه جهات هجوم آورده بود، چنان ایستاد و پرستاری از نهضت عطیم عاشورا کرد که تاریخ ساز شد.

رییس اداره پرستاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: اگر خانم زینب(س) روایتگر نهضت عاشورا نبود، واقعه عاشورا در کربلا مانده بود.

  وی با اشاره بر اینکه پرستاری از جمله مشاغلی است که در سخنان حضرت امام خمینی (س) نیز بازتاب داشته و ایشان در برخی سخنرانی هایشان به اهمیت، قداست و ارزش شغل پزشکی و پرستاری اشاره کرده اند، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره قدردان جایگاه والای پرستاران زحمتکش کشور بوده اند و این احترام و منزلت در بیانات ایشان به وفور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد پرستاران زن چقدر از مردان بیشتر است؟

تعداد پرستاران زن چقدر از مردان بیشتر است؟