مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-13اقتصادي

وعده تکمیل باند رفت منجیل - رودبار تا پایان سال


به گفته مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور، اعتبار باقی مانده تا تکمیل نهایی پروژه آزادراه قزوین - رشت با پیگیری های وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان برنامه و بودجه تخصیص خواهد یافت و حداکثر تا پایان امسال مسیر منجیل - رودبار عملیاتی می شود و باند رفت، - زیر بار ترافیک می رود.

به گزار ش ایسنا، آزادراه منجیل - رودبار باقی مانده آزادراه قزوین - رشت است و در عین حال، مردم شهرستان رودبار در پیک ترافیک دچار مشکلات فراوانی می شوند و اهالی برخی از روستاها تا رسیدن به شهر چندین ساعت در ترافیک می مانند و تکمیل هشت کیلومتر آزادراه منجیل - رودبار از این جهت هم حائز اهمیت است.

اردیبهشت ماه بود که خیرالله خادمی - مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور - ابراز امیدواری کرد که حداکثر تا آبان ماه 1402 این پروژه برای عبور مردم آماده شود و گفت که با احداث این آزادراه، از حجم بالای ترافیک آزادراه رشت به قزوین کاسته خواهد شد؛ اما این وعده عملی نشد و پس از آن خادمی اظهار کرد که شرکت ساخت برنامه دارد این آزادراه را تا پایان بهمن ماه تکمیل کند.

پیش بینی 5000 میلیارد ریال اعتبار برای آزادراه رشت- قزوین در آخرین اظهار نظرها درباره تکمیل آزادراه قزوین - رشت، خیرالله خادمی در سفر به گیلان و در بازدید از بخش دوم آزادراه رشت- قز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده تکمیل باند رفت منجیل - رودبار تا پایان سال

وعده تکمیل باند رفت منجیل - رودبار تا پایان سال