مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 20:102023-11-17اقتصادي

تصویب 30 میلیارد تومان برای توسعه بخش سه قلعه


استاندار خراسان جنوبی از اختصاص بیش از 30 میلیارد تومان به توسعه بخش سه قلعه و رفع برخی مشکلات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرایان، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی شامگاه امشب در جمع خبرنگاران به جمع بندی نتایج سفر خود به بخش سه قلعه پرداخت و اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده ، سفر به بخش ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در این سفر، ضمن بازدید از یک پروژه و افتتاح مجتمع آبرسانی روستای چاه غیاث، در نماز جمعه شهر سه قلعه حضور یافتیم تصریح کرد:  در حاشیه نماز جمعه با مردم دیدار داشتیم که به جهت حضور مدیران، بخشی از مطالبات ارائه شده پاسخ گفته شد.

  استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که گروه های مرجع،  امام جمعه و اعضای شورای اسلامی مطرح کردند و از مطالبه های دیرینه مردم منطقه است، احداث محور سه قلعه دیهوک است، اظهار داشت: احداث این محور اخذ مجوز کمیسیون ماده 23 استانی را نیاز دارد، لذا مقرر شد بعد از اخذ این مجوز، مبلغ 5 میلیارد تومان از محل منابع استانی برای گذربازکنی این محور اختصاص یابد.

قناعت از اختصاص مبلغ 3 میلیارد تومان به بهسازی و روکش حفاظتی آسفالت محور ارتباطی چاه طالب و چاه غیاث خبر داد و گفت: بازارچه صنایع دستی و پارک بانوان هم از محل اعتبارات شهرستانی و استانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 30 میلیارد تومان برای توسعه بخش سه قلعه

تصویب 30 میلیارد تومان برای توسعه بخش سه قلعه